Перспективний педагогічний досвід – діяльність, яка є
результатом творчого пошуку, має елементи новизни і спрямована на вирішення
актуальних проблем навчання і виховання.
Узагальнені та систематизовані матеріали перспективного
педагогічного досвіду сприятимуть підвищенню науково-методичного рівня
педагогічних кадрів позашкільних навчальних закладів, допоможуть їм у повній
мірі реалізувати поставлені завдання шляхом творчого використання кращих
здобутків колег у своїй практиці.
Дієвість передового педагогічного досвіду забезпечує
органічна взаємодія педагогічної науки і позашкільної практики, яка застерігає
педагогів від можливих випадковостей і помилок у пошуках нових методів навчання
і виховання.
У науковій організації праці педагогічного колективу сучасного
позашкільного закладу актуальними є:
- організація творчих пошуків педагогів,
- поширення їхнього досвіду,
- втілення досягнень педагогічної науки у позашкільну
практику;
- створення умов для розвитку здібностей і талантів,
виявлення обдарованих дітей;
- удосконалення планування всіх напрямів діяльності закладу.
Критерії передового досвіду:
- новизна (різного рівня: новаторство, системна
модернізація).
- стійкість позитивних результатів.
- відповідність гуманістичним традиціям і сучасним
концепціям освіти.
- актуальність тем, проблем, рішень та їхня перспективність.
Передовий педагогічний досвід - це практика, висока майстерність педагога, тобто така
робота, що дає найкращий педагогічний результат, заснований на успішному
застосуванні науково та практично доведених принципів і методів роботи з
учнівською молоддю.
Адреси перспективного педагогічного досвіду педагогів позашкільних навчальних закладів області
|